Regulamentul suportului tehnic TopHost

Regulamentul suportului tehnic TopHost

Termeni și programul de lucru

Suportul lucrează non-stop.
Suportul telefonic este disponibil clienților de la 9:00 până la orele 21:00.
 

De la 9:00 la 21:00, de luni până vineri, puteți obține răspuns la orice întrebare referitor la domenii, web hosting, servere virtuale, precum și alte servicii.

Suportul tehnic poate fi contactat telefonic, live-chat și e-mail.
Dacă ați telefonat suportul tehnic și întrebarea dumneavoastră necesită o analiză mai detaliată, vă vom cere să scrieți un e-mail. Dacă a fost expediat un e-mail, nu este nevoie să apelați și să cereți același lucru telefonic - cererea dumneavoastră a fost deja recepționată - veţi primi un răspuns în cel mai scurt timp.

După expedierea mesajului la support@tophost.md veți primi un e-mail de confirmare a recepționării mesajului de către noi.

 

Timpul de prelucrare a mesajelor recepționate depinde de volumul de lucru al departamentului tehnic, iar termenul maxim este:

Luni - Vineri până la 5 ore de la primire,

Sâmbată - Duminică până la 7 ore de la primire.

Atribuțiile suportului tehnic includ:
  1. Menținerea funcționării corecte a serverelor web și a aplicațiilor instalate.
  2. Reacționarea la defecțiunile aparente și funcționarea incorectă a serviciilor de hosting: serverelor în general, e-mail, MySQL, Apache, FTP, SSH.
  3. Consultarea clienților cu privire la setările de web-hosting.
  4. Blocarea contului (site-ului) de hosting fără preaviz, în cazul expedierii SPAM-ului sau depășirii resurselor admisibile, atacuri DDoS, încălcarea legislației R. Moldova.
  5. Informarea clienților referitor la lucrările tehnice planificate pe servere.
Atribuțiile Suportului Tehnic nu include:
  1. Efectuarea operațiunilor care clientul le poate efectua de sine stătător - prin intermediul panoului cPanel, și altele.
  2. Identificarea defecțiunilor site-ului, script-urilor, sistemului CMS.
  3. Asistență la instalarea sau configurarea software-ul pe computerul clientului.
  4. A oferi răspunsuri la întrebările care nu sunt direct legate de companie.
  5. Răspunderea la solicitările primite de pe un alt e-mail de cât cel indicat la procurarea serviciilor.
Procedura de prelucrare a cererilor:
  1. Suportul se efectuează pe baza unei cereri prin e-mail, cu condiția că expedierea mesajului este de la adresa de e-mail specificată la înregistrare.
  2. Cererea dumneavoastră va fi considerată acceptată din momentul recepționării de către dumneavoastră a mesajului automat de confirmare cu numărul cererii atribuit.
  3. Cererile prin intermediul telefonului nu sunt oficiale și sunt considerate consultative.
  4. Răspunsurile la întrebările frecvente sunt descrise pe site-ul nostru:
    http://tophost.md/newbilling/knowledgebase.php
  5. În cazul recepționării unei întrebări al cărei răspuns este deja descris în întrebările frecvente, administratorul poate expedia link-ul către secțiunea unde este descris răspunsul.
  6. În cazul în care apar obecții sau sugestii, ne puteti expedia un measaj pe adresa de e-mail info@tophost.md. 

Aflați despre cele mai recente oferte de găzduire web

Soluții complete de găzduire web cu toate caracteristicile și instrumentele incluse, construite pentru viteză, flexibilitate și stabilitate

Aveți nevoie de ajutor? Sunați-ne

+373 795-800-80

Scrie-ne: support@tophost.md