Regulamentul suportului tehnic

Regulamentul suportului tehnic TopHost

administrator itTermeni și programul de lucru
Suportul lucrează non-stop.
Suportul telefonic este disponibil clienților de la 9:00 până la orele 21:00.
 
De la 9:00 la 21:00, de luni până vineri, puteți obține răspuns la orice întrebare referitor la domenii, web hosting, servere virtuale, precum și alte servicii.
 
Suportul tehnic poate fi contactat telefonic, live-chat și e-mail.
Dacă ați telefonat suportul tehnic și întrebarea dumneavoastră necesită o analiză mai detaliată, vă vom cere să scrieți un e-mail. Dacă a fost expediat un e-mail, nu este nevoie să apelați și să cereți același lucru telefonic - cererea dumneavoastră a fost deja recepționată - veţi primi un răspuns în cel mai scurt timp.
După expedierea mesajului la support@tophost.md veți primi un e-mail de confirmare a recepționării mesajului de către noi.
 
Timpul de prelucrare a mesajelor recepționate depinde de volumul de lucru al departamentului tehnic, iar termenul maxim este:
Luni - Vineri până la 5 ore de la primire,
Sâmbată - Duminică până la 7 ore de la primire.

Atribuțiile suportului tehnic includ:
  1. Menținerea funcționării corecte a serverelor web și a aplicațiilor instalate.
  2. Reacționarea la defecțiunile aparente și funcționarea incorectă a serviciilor de hosting: serverelor în general, e-mail, MySQL, Apache, FTP, SSH.
  3. Consultarea clienților cu privire la setările de web-hosting.
  4. Blocarea contului (site-ului) de hosting fără preaviz, în cazul expedierii SPAM-ului sau depășirii resurselor admisibile, atacuri DDoS, încălcarea legislației R. Moldova.
  5. Informarea clienților referitor la lucrările tehnice planificate pe servere.
Atribuțiile Suportului Tehnic nu include:
  1. Efectuarea operațiunilor care clientul le poate efectua de sine stătător - prin intermediul panoului cPanel, și altele.
  2. Identificarea defecțiunilor site-ului, script-urilor, sistemului CMS.
  3. Asistență la instalarea sau configurarea software-ul pe computerul clientului.
  4. A oferi răspunsuri la întrebările care nu sunt direct legate de companie.
  5. Răspunderea la solicitările primite de pe un alt e-mail de cât cel indicat la procurarea serviciilor.
Procedura de prelucrare a cererilor:
  1. Suportul se efectuează pe baza unei cereri prin e-mail, cu condiția că expedierea mesajului este de la adresa de e-mail specificată la înregistrare.
  2. Cererea dumneavoastră va fi considerată acceptată din momentul recepționării de către dumneavoastră a mesajului automat de confirmare cu numărul cererii atribuit.
  3. Cererile prin intermediul telefonului nu sunt oficiale și sunt considerate consultative.
  4. Răspunsurile la întrebările frecvente sunt descrise pe site-ul nostru:
    http://tophost.md/newbilling/knowledgebase.php
  5. În cazul recepționării unei întrebări al cărei răspuns este deja descris în întrebările frecvente, administratorul poate expedia link-ul către secțiunea unde este descris răspunsul.
  6. În cazul în care apar obecții sau sugestii, ne puteti expedia un measaj pe adresa de e-mail info@tophost.md.